Конкурс на заміщення вакантної посади: Державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, речових прав на нерухоме майно відділу ЦНАП

Вимоги до учасників конкурсу:
На посаду державного реєстратора призначається особа, яка має вищу освіту не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення) за спеціальністю правознавство, є громадянином України, вільно володіє державною мовою, та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;
Сертифікат про підтвердження професійної компетенції у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).
Повинен знати: Конституцію України; закони України «Про місцеве
самоврядування в Україні, «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закон України
«Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», інші закони, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування, основи психології, правила внутрішнього трудового розпорядку, правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки,
основні програми роботи на комп’ютері.
Громадяни, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії:

  1. Заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.
  2. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см.
  3. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня.
  4. Копію документа, який посвідчує особу.
  5. Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
  6. Копію трудової книжки.
    Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення
    відповідної форми на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).
    Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
    Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: м. Приморськ, вул. Центральна, 7 (каб. №3).
    Відповідальна особа – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Гогунський Костянтин Миколайович.

За додатковою інформацією звертатись за адресою: м. Приморськ, вул. Центральна, 7, кабінет №9 або за телефоном: 06137 7-30-95

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

%d блогерам подобається це: