Рішення виконавчого комітету №103 від 17.06.20р.: Про затвердження Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію

Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», статтей 28, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою упорядкування роботи з питань забезпечення доступу до публічної інформації, виконавчий комітет Приморської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити:

1.1. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 1).

1.2. Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 2).

1.3. Зразок рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 3).

  1. Провідному спеціалісту з програмного забезпечення оприлюднити дане рішення на офіційному сайті Приморської міської ради.
  2. Розпорядження міського голови від 17.02.2017р. № 43/3 «Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Приморська міська рада та Порядку відшкодування цих витрат» вважати таким, що втратило чинність.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Гогунського К.М.

Міський голова                                                                    О. БОЖКОВА

 

Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
від 17.06.2020 року № 103

ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються  за запитами на інформацію

  1. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 №740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначається механізм відшкодування запитувачем інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються виконавчим апаратом Приморської міської ради (далі – Розпорядник інформації) за запитами на інформацію.
  2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (далі – Порядок), застосовується у випадку, коли виконавчим апаратом Приморської міської ради є належним розпорядником інформації.
  3. Відповіді на запити на інформацію надаються безкоштовно:
  • запитувачу інформації, що становить суспільний інтерес;
  • особі у разі надання інформації про неї;
  • якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок.
  1. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.
  2. Розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається Розпорядником інформації, з урахуванням розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб на дату направлення запитувачу інформації повідомлення про розмір вартості витрат.
  3. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюються у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.
  4. У випадках, коли запитувана інформація міститься в документах обсягом більш як 10 сторінок, відповідальна особа, не пізніше п’яти робочих днів, а у випадку продовження строку розгляду запиту, не пізніше 20 робочих днів, з дня надходження до Розпорядника інформації запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат.
  5. Надіслання копій документів за запитом здійснюється після підтвердження оплати вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, шляхом надіслання до відповідного Розпорядника інформації оригіналу розрахункового документа.
  6. У разі, якщо запитувач інформації не надав підтвердження оплати вартості фактичних витрат на копіювання або друк протягом двох тижнів з дня відправлення виконавцем повідомлення про відшкодування таких витрат, відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» виконавцем направляється відмова в задоволенні запиту.

Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів            К. ГОГУНСЬКИЙ

  

Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
від 17.06.2020 року № 103

Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

Послуга, що надається Граничні норми витрат
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
Копіювання або друк копій документів формату A3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки
Примітка. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів                           К. ГОГУНСЬКИЙ

Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
від 17.06.2020 року № 103

ЗРАЗОК
рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію

Надавач послуг: Приморська міська рада

IBAN: ————–

МФО банку: ———

Код ЄДРПОУ: ————-

Платник: ___________________________________________________________

                  ___________________________________________________________

 РАХУНОК №______
від «____» __________________ 20_____ року

Найменування Вартість

виготовлення 1 арк., грн.

Кількість аркушів, од. Ціна, грн.
Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються запитом на інформацію      
       
Разом      

 

Всього до сплати:

______________________________________________________________________________  (сума прописом)

 Виконавець                                                                                                                              _________________________                 _______________________________
                              (підпис)                                                                               (посада П.І.Б.)

Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів            К. ГОГУНСЬКИЙ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

%d блогерам подобається це: