Протягом одинадцяти місяців 2021 року платники Бердянська та Приморська спрямували до місцевих бюджетів більше 800 млн гривень

Доходи територіальних громад Бердянського району за січень-листопад 2021 року склали 815,7 мільйона гривень, що на 145,9 мільйона гривень більше аналогічного періоду 2020 року. Про це повідомила начальниця Бердянського відділу камеральних перевірок Головного управління ДПС у Запорізькій області Оксана Федорова.

Значні надходження до місцевого кошику забезпечує податок на доходи фізичних осіб, його сума склала 539,9 мільйонів гривень, що перевищує минулорічні показники на 101,7 млн гривень.

Наступним за рівнем надходжень є єдиний податок для суб’єктів малого підприємництва. Платники єдиного податку за одинадцять місяців поточного року сплатили 132 мільйона гривень, що на 15,2 млн більше рівня аналогічного періоду 2020 року.

Власники земельних ділянок та землекористувачі сплатили у січні – листопаді  поточного року 108,6 млн гривень, що на 22,1 млн грн більше аналогічного періоду минулого року.

Протягом одинадцяти місяців 2021 року від платників Бердянського району надійшло до бюджету 2,3 млн гривень рентних та ресурсних платежів, що перевищує минулорічні показники на 1,2 млн гривень.

Податок на доходи фізичних осіб платників Бердянського району поповнив скарбниці усіх рівнів майже на 540 мільйонів гривень

За січень-листопад 2021 року поточного року платники спрямували до бюджетів усіх рівнів 539,9 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб. З них до державного бюджету надійшло 180 мільйона гривень та до місцевих бюджетів – 539,9 мільйона.

Як повідомила начальниця Бердянського відділу камеральних перевірок Головного управління ДПС у Запорізькій області Оксана Федорова, надходження перевищили минулорічні на 101,7 мільйонів гривень або на 23,2 відсотків.

Найбільшими платниками цього податку є підприємства таких галузей економіки, як заклади освіти, охорони здоров’я, а також сільське господарство та промисловість.

ДПС створила покрокову відеоінструкцію щодо Порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців

Державна податкова служба розробила покрокову відеоінструкцію щодо Порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців. Зазначений Порядок затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2021 № 496.  

У ролику розʼяснюється, що таке облік товарних запасів, у якій формі ФОП здійснює облік при отриманні товару, як правильно заповнити Форму ведення обліку товарних запасів тощо.

Звертаємо увагу, що Порядок не поширюється на платників єдиного податку І групи, а також на платників єдиного податку ІІ-ІV груп, які не здійснюють реалізацію технічно-складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення, реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Також порядок поширює свою дію на фізичних осіб – підприємців, які здійснюють свою діяльність на загальній системі оподаткування та на ІІІ групі єдиного податку з реєстрацією платниками ПДВ.

Детальніше про ведення обліку товарних запасів далі у відео. 

Облік товарних запасів у ФОП

Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів та здійснювати продаж лише тих товарів (послуг), що відображені в такому обліку. Порядок ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців, у тому числі платників єдиного податку, затверджений наказом МФУ від 03.09.2021 N 496 (набрав чинності з 26.11.2021). Проте, зазначені вимоги не поширюються на підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками ПДВ (крім тих, які провадять діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння).

Звертаємо увагу, що форма обліку, первинні документи на товари мають зберігатись у місці продажу (господарському об’єкті) до моменту вибуття останньої одиниці товару, відображеної в таких первинних документах. Вказані документи щомісячно групуються в хронологічному порядку їх відображення у Формі обліку та/або підшиваються для подальшого зберігання разом із Формою обліку, в якій інформацію про такі документи відображено. Форма обліку, первинні документи, які підтверджують облік та походження товарів, надаються посадовій особі контролюючого органу на її вимогу під час проведення перевірки. У разі якщо оригінали первинних документів відсутні у місці продажу, посадовій особі контролюючого органу можуть бути надані копії таких первинних документів з подальшим пред’явленням їх оригіналів до закінчення перевірки (за потреби). Форма обліку в електронній формі на вимогу посадових осіб контролюючого органу має бути візуалізована у форматі, який дозволяє такій особі здійснити його перегляд та/або копіювання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *